Flight mode on! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Niky en Lars - WaarBenJij.nu Flight mode on! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Niky en Lars - WaarBenJij.nu

Flight mode on!

Door: Niky

Blijf op de hoogte en volg Niky en Lars

10 December 2014 | Nederland, Amsterdam

10 december 2014 ##

Het moment is aangebroken. Wij vertrekken voor onbekende tijd de wijde wereld in! Met een Boeing 777 van Malaysia Airlines vliegen we naar onze eerste bestemming, Kuala Lumpur, Maleisië.

Om 12 uur Nederlandse tijd stijgen we dan eindelijk op, in een geweldig groot vliegtuig met een super service! Met vluchten van 1, 2 en 6 uur is dit de langste tot nu toe, 12 uur!

Tijdens het nestelen in onze plaatsen komen we erachter dat we helemaal geen geld op zak hebben om drankjes te kopen, eten is inbegrepen dat weten we wel. Uiteindelijk blijkt dit helemaal niet nodig en wordt er regelmatig langsgelopen met appel- en sinaasappelsap en zelfs bier en (vieze) wijn! Totaal nieuw voor ons, aangezien we korte Ryanair vluchten gewend zijn, we worden tevens verwend met snacks en nootjes voor bij de film. Dekentje en kussen ligt klaar bij binnenkomst, dit alles om het je maar zo comfortabel mogelijk te maken voor een halve dag vliegen. Laat de reis maar beginnen!

Om 3 uur (NL tijd) krijgen we avondeten voorgeschoteld, het ziet er smerig uit maar smaakt daarentegen prima! Kip met aardappelpuree, bietjes en 1 stukje brocolli, appelgebak, een twix, 2 Tuc koekjes en een bruin broodje met boter en kaas. Aparte combinatie!

Met een voldaan gevoel vallen we als een blok in slaap na het vroege avondeten. Om 11 uur wordt ik wakker gemaakt voor het ontbijt, ja ja ontbijt om 11 uur ’s avonds maar 6 uur ’s morgens Maleisische tijd. Lars wordt wakker en neemt een hap van mijn croissantje om vervolgen weer knock out te gaan. Hij heeft een rare eirol met worst, wat fruit en een broodje jam laten schieten. Kwart voor 8 Maleisische tijd – kwart voor 1 Nederlandse tijd – landen we dan eindelijk in Azië, Maleisië, Kuala Lumpur!

Foto's van Kuala Lumpur staan op: https://m.facebook.com/nky.lbns/albums/917576424953050/?ref=bookmark